Abonnement

Hoe werkt het Vitakruid abonnement?

Met het Vitakruid abonnement ontvang je elke 90 dagen je supplementen automatisch thuis. De eerste betaling doe je via iDEAL of creditcard, toekomstige leveringen worden vervolgens automatisch via incasso van je rekening afgeschreven. Je krijgt 8% korting op je abonnement.

Kan ik meerdere producten toevoegen aan mijn abonnement?

Ja, je kunt meerdere supplementen toevoegen aan één abonnement. Elk product wordt afzonderlijk geleverd volgens de door jou gekozen instellingen, zoals snelheid, pauzering of beëindiging.

Wat als ik mijn levering eerder of later wil ontvangen?

Je kunt je levering versnellen of vertragen wanneer je maar wilt. Dit kan zelfs per product, zodat je volledige controle hebt over wanneer je jouw supplementen ontvangt.

Kan ik mijn abonnement tijdelijk pauzeren of stopzetten?

Ja, je kunt op elk moment je abonnement pauzeren of stopzetten, zonder extra kosten. Dit geldt zelfs per afzonderlijk product in je abonnement.

Zijn alle supplementen van Vitakruid beschikbaar als abonnement?

Niet alle supplementen zijn beschikbaar als abonnement. Bij het kiezen van je producten zie je duidelijk aangegeven welke wel en welke niet beschikbaar zijn voor abonnementsopties.

Hoe werkt de betaling na de eerste keer?

De eerste betaling vindt plaats via iDEAL of creditcard. Na deze betaling wordt het bedrag automatisch via incasso van je rekening afgeschreven voor toekomstige leveringen, zonder dat je hier verder omkijken naar hebt.

Wat gebeurt er als ik mijn abonnement stopzet?

Als je je abonnement stopzet, ontvang je geen verdere leveringen meer. Je kunt het abonnement op elk moment weer activeren of een nieuw abonnement starten als je dat wilt.

Krijg ik nog steeds 8% korting als ik mijn abonnement pauzeer?

Ja, de 8% korting blijft van kracht zodra je je abonnement hervat, zolang je binnen hetzelfde abonnement blijft.

Kan ik mijn abonnementsproducten wijzigen?

Ja, je kunt altijd de producten in je abonnement wijzigen. Je kunt nieuwe supplementen toevoegen, bestaande verwijderen of bepaalde producten aanpassen naar jouw behoeften.

Hoe kan ik mijn abonnementsinstellingen beheren?

Je kunt eenvoudig je abonnementsinstellingen beheren via je persoonlijke account op vitakruid.nl. Hier kun je de leverdata aanpassen, producten toevoegen of verwijderen, of je abonnement pauzeren of stopzetten.

Krijg ik ook credits over mijn abonnement bestellingen?

Ja, ook over je Vitakruid abonnement bestellingen ontvang je credits. Deze worden elke bestelling bijgeschreven in je persoonlijke account.

Advies op maat

We bieden iedereen graag uitgebreid gratis advies van onze productadviseurs.

Vraag gratis advies aan
Merel
Merel
Productadviseur
Ilona
Ilona
Productadviseur
Britt
Britt
Productadviseur
Contact mogelijkheden
Onze therapeuten zijn tot 17:00 uur bereikbaar
Doe de Vitaminetest

We bieden iedereen graag uitgebreid gratis advies van onze productadviseurs.

Start mijn Vitaminetest

Benieuwd welke vitaminen of mineralen je nodig hebt?