Bestellen
Je kan bij ons een bestelling plaatsen via:
- De website door bij de productpagina op de groene knop Bestel te klikken.
- Per telefoon op werkdagen van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 – 17:00 uur. Bellen kan via: 085 210 43 00.
- Ons e-mailadres: [email protected].
Je hebt keuze uit de volgende betaalmogelijkheden:
- iDeal
- PayPal (€ 2,50 transactiekosten)
- Apple Pay
- Google Pay
- Creditcard (Mastercard en Visa)
- Maestro
- Giropay
- Bancontact
- Riverty
Bij een bestelling tot €40,00 incl. BTW betaal je verzendkosten. Wanneer het afleveradres in Nederland of België is, zijn de verzendkosten €3,99 incl. BTW. Bij besteding van €40,00 incl. BTW of hoger betaal je geen verzendkosten. Voor landen anders dan Nederland of België gelden afwijkende verzendtarieven.
Onze reviews zijn echt.
Wij verzamelen reviews voor de reviewplatformen Kiyoh, Google en Trustpilot. Daarnaast verzamelen wij reviews over onze producten voor vitakruid.nl. Als klant van Vitakruid krijg je na een bestelling een verzoek per e-mail om op Kiyoh, Google naar of Trustpilot een review achter te laten. Ook vragen wij dit weleens via onze chatfunctie nadat je een gesprek hebt afgerond met een van onze customer care medewerkers.
Ongeveer een maand na ontvangst van je bestelling vragen wij klanten om productreviews te schrijven. Wij benaderen dus alleen echte klanten voor echte klantervaringen en alleen gebruikers van producten om productervaringen te delen. Je kan alleen een productreview schrijven als je ook daadwerkelijk dat product besteld hebt. Alle reviews, goede- en slechte, worden altijd geplaatst. Bij productreviews zijn wij echter verplicht om alle niet toegestane gezondheids- of medische claims te verbergen. Dit is een voorschrift vanuit de Keuringsraad die toezicht houdt over de Reclamecode voor gezondheidsproducten. Stel, je bent tevreden over een product wat je gebruikt voor je darmen en je schrijft in je enthousiasme: "ik ben van mijn darmklachten af". Dan zou die review op onze productpagina komen. De term "darmklachten" wijst echter op een medische werking, en dus is het feitelijk een medische claim bij ons product. Om te voorkomen dat dit online komt te staan censureren wij de reviews enkel op dit soort woorden. Dus dan komt er te staan "Ik ben van mijn *** af". Staat een beetje stom, dat geven wij toe, maar regels zijn regels. Het censureren zorgt voor een vertraging van 0 tot 5 werkdagen.
Er worden geen betaalde reviews op de website geplaatst.
Reviews die komen een bot of nep-account, advertenties of promoties bevatten, een belangenverstrengeling vertonen, grof taalgebruik bevatten, kwetsen of intimideren, discrimineren of aanzetten tot haat of persoonlijke gegevens bevatten zullen niet worden geplaatst.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Indien je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Je ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons.
Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kan je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van jouw klacht, dan kun je deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel via De Geschillencommissie.
Advies op maat
We bieden iedereen graag uitgebreid gratis advies van onze productadviseurs.
Vraag gratis advies aanWaar gaat je vraag over?
Veelgestelde vragen per onderwerp
We bieden iedereen graag uitgebreid gratis advies van onze productadviseurs.
Start mijn Vitaminetest